13 November 2015

☆ Daniel Radcliffe Átvette A Csillagát A Hírességek Sétányán ☆

A kép saját / Own photo by screenshoot
Tegnap [nov. 12. ; csütörtök] magyar idő szerint este 20:00–kor kezdődött az a Hollywood–i ünnepség, amely keretében Daniel Radcliffe [Harry Potter filmek főszereplője] átvette a saját névre szóló csillagot a Hírességek Sétányán. [Walk Of Fame–en]




Az ünnepségen beszédet mondott az amerikai műsorvezető, stand–up–os Chris Hardwick, valamint Chris Columbus filmrendező, aki a Harry Potter filmek első kettő részét rendezte.
Daniel kapott egy karikatúra–féle valamit... :D Nem tudom, mi az, bocsi :D Rá van írva a neve, és valami vicces valami van rajta, mert nagyon nevettek, mikor Chris Hardwick átadta Dan–nek.
Aztán Daniel tartott beszéd–féleséget, bár inkább csak hadart össze–vissza, nem nagyon készült beszéddel, mert látszott, nem igazán tud mit mondani, bár Ő nem is az nagy 'beszédet tartó' ember. Csak ezerszer megköszönte, meg zavarban volt, látszott, vigyorgott mindenféle, meg integetett jobbra–balra. :D
Végül is, Tőle nem vártunk mást szerintem. :D Szerintem ha készült is beszéddel, zavarában hirtelen semmi nem jutott eszébe a köszönöm–ön kívül. :D :) Ami hát tök jó, mert így volt igazán saját maga, nem játszott meg semmit, látszott, hogy örül, jó volt nézni ezt az egészet. :)
Akiknek megköszönte ezt a csillagot, először is a szüleinek. Aztán a Warner Bros–nak, a Sony Pictures–nek, Rowling–nak és David Heyman producernek. Meg hát ahogy Ő mondta:
– Nektek, akik itt vagytok körülöttem! Mindenkinek! Tényleg mindenkinek köszönöm.

Utána odamentek a csillaghoz és átadták Dan–nek egy bekeretezett emléklappal együtt. És amikor Dan meglátta a nevét a csillagon, folytak a könnyei, tök megható pillanat volt. És emlékezetes, még így is, hogy csak a telefonomon keresztül néztem az egészet végig, és egész este screenshoot–oltam. :D Szerintem életbe nem csináltam ennyi screenshoot–ot, mint tegnap, de megérte, mert nagyon jó képeket csináltam. :)
És délután megírtam Neki Google Plus–on, hogy bár személyesen nem lehetek jelen, de nézni fogom a műsort, és hogy lélekben Vele leszek. Úgy érzem, elért Hozzá. :)

A kép, amit kitettem, nem jogsértő, mert mint írtam, telefonon néztem az adást és screenshoot–oltam, szóval úgymond saját kép.

No comments:

Post a Comment